torsdag 6 maj 2010

Check!


Har fått en massa saker gjort den här veckan. Känns hur bra som helst. Är nere på besök i Halmstad nu och passar på att boka en massa saker. Antagligen så blir det inga fler besök för oss innan den stora dagen. Eventuellt ett minibesök i slutet av sommaren för att ta en tripp ner till Tyskland för lite alkhokolinköpet men annars blir det inget mer. Så igår bokade jag bröllopstårtan. Det blir en lite mer traditionell, klassisk vit tårta än bilden här. Men det viktigaste var att jag fick precis den fyllningen jag var ute efter. McDreamy och har jag har helt olika smaker. Men han fick bestämma vad vi ska ha för efterätt och jag fick bestämma tårtsmak. Rättvist helt enkelt.

Och igår var vi även och fick se lokalen som vi ska ha festen i. Den överträffade mina förväntningar ganska rejält. Det enda som inte fanns i lokalen var dukar. Där fanns ett superstort kök med all tänkbar utrustning. Alla sorters glas och bestick och en i övrigt mycket fin festlokal. Känns som att vi gjorde ett mycket bra val när vi bokade den.

Och nu är även hår/make up för mig och tärnorna bokat och klart. En sak till att bocka av på listan. Så nu ska vi bara styra upp catering medans jag är här också så är allt stort klart. Vi måste försöka boka catering snart då det är priset på den som avgör hur lång gästlistan blir... Tänk om man kunde ha obegränsad ekonomi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar