lördag 27 mars 2010

Trycksaker

Ojojoj vilken djungel! Nu har vi letat runt på alla möjliga ställen. Först var väl tanken att vi (läs jag) skulle pyssla ihop egna inbjudningskort för att få det personligt och lite billigare. När vi nu har surfat runt på alla sidor som finns så inser vi rätt fort att det inte skiljer så mycket i pris. Det är värt att lägga några kronor till per kort och slippa sitta och behöva pussla ihop allt själv. Jag kommer antagligen att tycka att det är kul de första fem korten och sen kommer jag lessna, alltså, vi köper färdiga! Så nu har vi beställt hem en himla massa provkort för att se hur de verkligen ser ut och känns innan vi beställer nåt. Men jag kan inte lägga upp nåt exempel här för jag vill ju att det ska bli en överraskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar