måndag 8 mars 2010

Bröllopsform?

Njae inte direkt va? Har samlat på mig ca 13 kgs övervikt senaste året... Men nu har projektet börjat att bli av med vartenda ett utav kilona! Det viktväktas och det gymmas. Idag var jag på spinning och jag trodde att jag skulle dö! Jag har inte rört mig alls de senaste typ 8 åren. Bara suttit i soffan och samlat på mig kilon. Så min stackars kropp trodde att det var dags att dö när den idag var tvungen att konditionsträna. Svetten sprutade och lungorna försökte hoppa ur halsen medans benmusklerna exploderade. Men nu jävlar! Jag SKA nå mitt mål!

1 kommentar:

  1. Hej
    FÖrstår precis hur det är med träningen inför bröllopet. Själv gifter jag mig i början på augusti och har tills dess ca 10-15 kilo att bli av med. Det kommer gå jättebra för dig, lycka till!!

    SvaraRadera