onsdag 31 mars 2010

Provkort!

Idag kom våra provinbjudningskort! Vi har beställt provkort från Calligraphen och från Kortdesign. På Calligraphen kunde man bara beställa tre stycken så jag gjorde en beställning i Johans namn också för att få en chans att se exempel på alla fina kort och kunna välja vilka vi vill ha. Men jag tror de genomskådade oss för det kom inget kuvert till Johan, bara till mig... Vanligast är att man har nåt slags färgtema eller iaf ett tydligt tema som går igen i både inbjudningar och tackkort osv. Vi jobbar ju inte riktigt så vilket gör det lite klurigare att välja, men, men, vi hittat nog nåt! Nu ska jag surfa runt lite i bröllopsvärlden för att trösta mig från min stackars hals som lider outhärdliga plågor... Även kallad halsfluss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar