torsdag 3 december 2009

Yes! It´s mine!

Ringen i förra inlägget... I can have it säger min underbara make to be :-) Visst är han ljuvlig? Hans enda krav är att vi mäter ut helt rätt storlek innan, han kommer att bli lite tokig om vi skulle behöva ta in ringen senare till exempel. Men om man beställer i samma storlek som förlovningsringen borde det ju inte vara några problem. Men oj vad jobbigt att ha ringen ett helt år innan det är dags, vi kommer att bli tvungna att gömma den (eller Johan blir tvungen att gömma den) så att jag inte håller på och provar den hela tiden. Kanske lika bra att ha den i Halmstad eftersom det är där bröllopet ska vara...?

2 kommentarer:

  1. Vi hade våra ringar hemma i ett år - provade väl dem 500 gånger typ...hehe. Tror till och med att jag hade min på mig på ICA Maxi en gång, hahahaha.
    Så mitt tips - lämna dem i Halmstad så känns ringen liiiite mer speciell på stora dagen.

    SvaraRadera
  2. Haha, hittade din blogg via bröllopstorget. Vi hämtade min ring hos guldsmeden för några veckor sedan och ska gifta oss i juni. Min hubby har gömt ringen på sitt jobb.. Jag provade den sååå många gånger när den var hemma, men då var det ju såå fin också! :)

    miaik på BT.

    SvaraRadera