fredag 4 december 2009

Vad tycks?


Ganska fina skor va? Frågan är om de är finare än de andra jag tittade på. Svaret är nog ja, det är nog finare tror jag men blir det för mycket? Klänningen som jag har tänkt mig är väldigt mycket (om man nu kan uttrycka sig så) så det kanske är snyggare med lite enklare stövlar. Fast å andra sidan har jag väl aldrig varit den enklare typen. Brukar alltid balansera på den hårfina gränsen på vad som är snyggt och vad som blir "för mycket" ;-) Däremot har jag tänkt att man kanske skulle hålla sig borta från en masa smycken. Låta klänningen få all uppmärksamhet. Förutom nånting i håret då förstås. Kanske man skulle ha nåt sånt här i håret istället för den klassiska tiaran? Då behöver man ju inte ha mer än ett väldigt enkelt halsband.
Inte som hon på bilden som har både stora örhängen och ett rejält halsband. Kanske pyttesmå pärlor i öronen och ett tunt halsband som bara glimma till. Ja, hmmm... Mycket att fundera på men roligt är det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar