onsdag 18 november 2009

Kom på bästa idéen ju!

Om jag ska ha vita stövlar under vigseln så skulle jag kunna ha andra skor på själva festen! Till exempel nåt sånt här :-) Fast i rött. Mörkrött. Inte vinrött, utan mörkrött. Det lutar åt att det blir rött som färgtema på festen. Kanske lite jultema. Passar ju hur bra som helst eftersom vi gifter oss vid lucia. "Då kan du ju ha luciakrona istället för brudkrona" säger min fantastiskt påhittiga mamma... Hon är full av goda idéer min kära mor men detta var inte en av dem.

Siten där jag hittar alla dessa skor heter divinityred.se och där kan man själv designa sina egna skor. Måttbeställa, specialdesigna osv. Hur bra som helst.

2 kommentarer:

  1. Hej

    Såg du vart inne på min blogg och undrade jag vi ska hålla bröllopet , och vi vill ha det runt Gävle ( så pappa kan vara med )
    Svårt detta med lokal tycker jag

    SvaraRadera
  2. Hahaha, och prästen kan vara utklädd till stjärngosse!!! ;)

    SvaraRadera