tisdag 10 november 2009

Äntligen kan man börja planera på riktigt!

I januari i år så friade jag till den finaste som finns. Lyckligtvis så sa han ja. Vi bestämde ganska omgående att 2011 blir det dags för den stora händelsen. Då hinner vi spara ihop rätt mycket pengar utan att det svider för mycket i plånboken.

Nu har vissa saker förändrats och vi har bestämt oss för att flytta på bröllopet. Så ett år tidigare blir det istället. Redan 2010 är det dags. Det allra bästa med det här är att då är det faktiskt dags att börja planera på riktigt. Inte bara spara idéer och samla inspiration utan man kan faktiskt börja boka saker ordentligt och bestämma saker.

Så jag kommer att behöva blogga av mig eftersom min stackars älskling kommer att tröttna så himla fort på allt bröllopstjat. Så vi ses snart igen!

1 kommentar:

  1. Men JAG kommer inte tröttna - bröllopstjata på bara!!! /Malin

    SvaraRadera